Galeri Gambar


Sambutan Aidil Fitri ISMA-Mesir 1429H (SAFI 1429)


Perkampungan 10 Akhir Ramadhan ISMA-Mesir 2008


Perkhemahan Musim Panas ISMA-Mesir 2008


Hari Kebudayaan & Keseniaan ISMA-Mesir 2008


Karnival Sukan ISMA-Mesir 2008


Program Kembara Sainaa’ 2008


Jamuan Aidiladha ISMA-Mesir 2007


Program Ibadah Qurban ISMA-Mesir 2007


Sambutan Aidil Fitri ISMA-Mesir 2007 (SAFI 1428)


Perkampungan 10 Akhir Ramadhan 2007


Jaulah Pelajar Baru: Cairo 2007


Perkhemahan Semai Kasih 2007 (PSK ’07)


Kejohanan Piala Suq Sayyarat 2007


Hari Keluarga ISMA-Mesir 2007

25 Responses

  1. Mantap2x..teruskan perjuangan..doakan ikhwah2 yang akan ke sana tahun dpn najah dlm stam..mumtaz kullu..amin

  2. waa… jeles3x….
    rase rindu lak ikhwah kat sana…
    selamat hari raya…
    kullu ‘am wa antum bikhair

  3. gmb poster tautan tu ape ade muke sesat kt blkg tu..<–wt malu je =)

    klo boleh mskkan lg gmb2 PSK lg..rse mcm byk je ambk hrtu..

  4. jgn lupa ikhwah2 yg di syria…doa`n kami hidup subur di sini

  5. kepada yg bername fatah…
    bgmane ana ingin contact anta?ade perkara penting yg ana perlu katekan…respond a.s.a.p

  6. email ana:naim_r91@yahoo.com

  7. seronoknya tgk gambar korang dalam ni!yakin,percaya dan sntiasa doakan persahabatan akan terus berkekalan walaupun tidak lagi bersua.maa’salamah

  8. Assalamualaikum….Salam ukhwah utk semua ikhwah mesir..kebersamaan dan semangat ikatan hati bersama antum semua akan sentiasa segar dlm ingatan..biarpun dh setahun meninggalkn mesir…klu sesiapa ikhwah nk gi uk…jemput lh dtng umah….yusof no12a filey street,sheffield,s10 2ff uk.

    wassalam

  9. Assalamualaikum….salam aidil adha untuk sume,ikhwah..smoga drahmati Allah dibulan yg mulia ni.

  10. kpd ikhwah2 disane terus perjuangan disane……
    kami sentiasa mendoakan kejayaan ikhwah2 sekalian…….

  11. assalamualaikum…salam adil adha untuk ikhwah semua,terutama ikhwah mesir..allah iftah alaik,doakan ana dan semua ikhwah najah imtihan..kullu a’m wa antum bkhair.

  12. Salamullahi’ alaikum,
    untuk semua ikh/akw , melayari antum kembali mengigatkan kami ketika berada disana . didoakan kalian sentiasa dalm rahmat Allah selalu .doakan ana ( Muhammad Ikram)& abang ana Muhammad Mursyid mumtaz dalam stam th ini untuk kesana th depan insya Allah . moga kamidapat bersama dalam pejuanagan bersama antum .

  13. salam ukhwah untuk semua… huhuhu letaklah gambar banyak2 lagi…gambar kat sinai ke….apa2pun salam Aidil Adha untuk semua ikhwah semoga Allah mempermudahkan segala urusan…

  14. Assalamualaikum…

    Salam eid kabir pd sume..

    Doakan kami najah fi imtihan..

    Imarah 33 Syaqah 13 Bawabah 2 Hayyu 10 Madinah

    Nars,Kaherah Mesir..{Man.An,Os,Rul,Mar}

  15. …….Eid Mubarak …
    ..ikhwah fillah ….Kullu am wa antum bikhair…..salamZZzZ..-SANAA’ (Yamen)-

  16. salam eidu adha pd ikhwah smua…..kullu
    sanah waantum indallahhi aqrob…….

  17. begitu riang di pagi raye..
    RIANG itu yang kita perlu ketika berkhidmat di malaysia kelak

  18. Selamat menyambut Aidil Adha. Kullu am wa antum bi khair.

    Banyaknya khoruf …. moga dapat tenaga tambahan untuk study. Imtihan gaii. Syuddu hiilak.

  19. Teruskan Perjuangan…. moga amal kita diterima Allah.
    Ahlamulyaum hakikatu ghadiin

  20. Assalamualaikum semua, moga kita semua terus istiqomah dengan amal harian, mingguan, bulanan & tahunan, itulah amal yang kita harapkan agar kita tetap bersama gerombolan (rehlah al-audah ilaLlah). rindu kat antum semua… bila pergi maarad tuuu beli yang nak baca jer yer…k, ws.

  21. Semoga ikhwah semua terus berada dalam sof perjuangan.

  22. MasyaAllah Alaikum !! ikhwah dan akhawat!! teruskan perjuangan ISMA ….

    وأمر بالمعروف وانه عن المنكر واصبر على ما أصابك إن
    ذلك من عزم الأمو

    “dan suruhlah (manusia) mengerjakan yang baik dan cegahlah (mereka) dari perbuatan yang mungkar dan bersabarlah terhadap apa yang menimpamu. Sesungguhnya yang demikian itu termasuk hal-hal yang diwajibkan (oleh Allah).” (QS. Luqman: 17)”

    “لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِر

    ukhuwwah fillah walillah..

    -san’aa,yaman-

  23. asm,

    Salam ukhuwwah dr ana/zaujah buat semua ikhwah/akhawat di bumi anbiya’. Kami begitu rindu suasana semasa zaman kami dahulu(Akhir 80-an-Awal 90-an),kemanisan berukhuwwah yg tiada bandingannya.

    Rabbuna yuqawwikum jami’an
    Abu Asma’ & Ummu Asma’
    Kuantan,Phg

  24. slm perjuangan buat ikhwah akhwat yang tidak kering dibumi yang terik mentarinya…rindu pulak zaman muda2 dulu…teringat pepatah arab…(tak ingat bhs arab die)”alangkah indahnya andaikata boleh pulang ke zaman syab”…

    p/s utk pemuda pemudi:muda untuk berjasa

    jgn byk sgt berehat…wallahualam-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: